Showing posts with label award. Show all posts
Showing posts with label award. Show all posts

Tuesday, 5 May 2009

my burfday wish and award

Aku di tag oleh atin..

aku nk buat tag ini.. kerana hari jadi aku semakin hampir 27 Mei 2009..
so kawan-kawan aware ehh.. dan makbulkan wish aku nih..

so tag ini berkisar mengenai list yang menjadi impian di hari lahir..

1) pertama sekali aku nak adakan besday party di palace of golden horses.. of coz mesti ada artis-artis yang seksi-seksi dan cute.. makanan yang mewah dan majlis yang cukup meriah.. kalau suprise lagi besh

2) oleh kerana aku sudey dapat sebijik Toyota Vios, maka aku nak accesories kereta itu.. colour brake clipper, front grill, carbon hood, sport rim 16 inch.. tinted.. ape lagi yer?.. kalo ader vinyl pon besh gak..

3) hp dah ader, haaaaa... nak upgrade kamera aku kepada dslr... dari semi-pro kepada pro.. baru cun..!!

4) laptop nak ganti kepada super laptop.. ok tak.. super comp pon bley lah.. dengan high spec..

5) besh jugak kalau dapat melancong ke Bali tajaan rakan-rakan.. haha.. ada ker? siap dengan penerbangan pergi balik, dan perbelanjaan serta duit poket 10 hari 11 mlm

6) mungkin ramai tak tahu.. aku ni penggemar kek.. lagi banana choc.. secret recipe pon bley.. xyah mahal-mahal sangat.. wahahaha...

7) sebagai seorang lelaki yang terdedah kepada peredaran zaman, makanya aku nk ipod. hahaha.. PSP dan juga PS3.. dapat salah satu pon xper :)

8) aku nak jumpa pemain- pemain Man U.. lagi bagus kalau dapat first eleven bersama team Man u.. Glory-Glory..

9) Set gitar elektrik.. hahaha.. siap amplifier.. dan gitar tersebeut of coz mesti berjenama..

10) haaaaa.. banyak lagi wish.. biasalah manusia semestinya mahukan sesuatu yang lebih dari kepuasan sendiri..

(ada ker yang nak tunaikan semua wish ni)



Dan aku dapat award dari En Akmal :) untuk blog 'Dream Achiever'
thanks









Wednesday, 7 January 2009

Award and Tagged

Ini adalah award yang saya terima dari Jemi.. terima Kasih ya.. Tapi ada lagi award seterusnya cuma ada beberapa peraturan yang harus diikuti.. Jom kita check out the rules:

Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag

So thanks kepada Jemi coz telah memberi saya award ini. Tapi kalo rujuk pada peraturan menerima blog ini, kenalah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri.

1. Nama mengikut ic Mohd Saiful Nizam b. Mohd Zahri.
Membesar selama 21 Tahun Di JB..

2. Berumur 21 Tahun,
Bebintang Gemini

3. Kemungkinan merupakan seseorang yang
bercita-cita tingi dan semangat dalam menjayaan cita-cita itu.

4. Malangnya saya ini ada habit suka menangguhkan kerja,
dan bersemangat pada awalnya saja.

5. Antara Habit yang dirasakan besh dan jimat
ialah mengigit kuku. Huhu besh sebab sambil gigit sambil berangan
dan jimat x perlu membeli pengetip kuku.

6. Yang pelik sket, tapi dunia skang tkde yang pelik pun.
minat kepada toys, terutama berbentuk machine wars, spt Gundam, Transformers
maybe jugak Hot Wheels.

7. Ditambahkan kepelikan itu, minat jugak kepada bear coz cute
dan senang dipeluk. Tapi jangan u all ingat i ni patah lak. haha
still straight ehh..

8. Boleh lah kalau nak digelar gamers, terlalu minat men game,
tapi cuma dapat bermain di ps2.. coz my laptop x power.
Takper dah kerja beli desktop yang powerzzzz..
dan ps3, psp, nin-Ds, wii.. Semualah balun..
( skang ni ada org tak bagi men ngn beli benda alah tu, membazir katanya)

9. Maaflah yerk, statement ni kejam cket,
saya sekali pakai semuanya berjenama. Satu set Bdn kadang2 mencecah
Rm 1000. Tapi org tak perasan.. Xkn nk menunjuk plak yerk.. But itu juga merupakan
satu pembaziran, tapi saya suka.. haha..

10. Sya suka berangan, dan minat kepada novel, movies or whatsoever
yang ber'genre'kan fantasy. Harry Potter, LoTR, dsb.
Yang ini Go0d Habits, coz menambahkan imiginasi
yang bersarang dlm kepala. Imiginasi lah pencetus kepada realiti. Tak percaya?

Sya dah menceritakan 10 keajaiban dalam diri saya, jadinya saya boleh terima award.

p/s: owhh award ini sgt cute..

mengikut peraturan sebelum ini, saya dikehendaki memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog dan juga Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag. Tapi saya ni malas lah nak antar mseg/komen kepada mereka.. Jadi peraturan baru telah dibuat.. sesiapa yang membaca blog ini, anda telah di tag.. Haha.. Baru boley terima award..

sekian, Terima Kasih..