Tuesday 17 January 2012

AKu nak...

Syukur with what I have right now. Believe me. Rasanya aku tak perlukan apa-apa lagi. Cukup semuanya. Then kau akan terfikir kan masa hadapan. Yup. Masa hadapan perlukan aku untuk lebih berusaha dan memikir. Penatnya fikir. Aku penat. Aku penat sebenarnya berperang dengan emosi dan kemarahan. Aku cuba tahan kemarahan. Kalau lah aku mampu dari segi kewangan, kestabilan kerja dan sebagainya yang patut, dah lama aku masuk melamar. Biar semua tutup mulut dan diam tanpa sebarang kata.

Bukan susah. Ini keputusan aku. Aku dah mampu fikir yang mana baik dan yang mana buruk. Dan aku mampu juga fikir yang mana sesuai yang mana tak. Sorry to say.

Then aku juga mula sedar. Tak akan ada kebahagiaan datang bergolek begitu saja tanpa ujian yang datang. So let it be.. dan aku sanggup redah apa saja yang akan datang after this. Termasuklah aku kena bersabar sebab kena stay opis untuk teman bos aku tengah3 malam buat kerja. Fuuuh!..  demm! Bukan dapat o.T ke apa.. sia-sia je.. takpe… InsyaAllah esok luse aku plak jadi bos.. hahahaha.

Bila lama sangat aku kena bersabar, aku mula give up.. oh not this time.. I won’t give up lagi… coz cukuplah dulu-dulu aku mudah give up.. huh! Jom gi cari keje cepat. Alang2 dah ada kat opis ni boleh edit resume bagai.. oh ya.. dan cari keje part time lagi after office hour..

Ada sesapa nk bg keje part time tak?

Dah sampai masanya aku berusaha kumpul duit. Aku nak…………………………

No comments:

Post a Comment