Sunday 19 April 2009

My Brute

Ketepikan sekejap title di atas ini.. so the new issues yang ingin dipertengahkan ialah, aku-belom-lagi-menghantar-assignment.. aduhh.. tkpe.. mungkin esok sempat lagi walaupun minggu exam sudah pun start..

second issues, adalah aku-telah-menolak-JAKSA... and thanks to semua yang menyokong aku, kiri, kanan, depan dan belakang.. dan.. ayuh nyanyi ckett.. kiri, kiri, kiri, depan belakang, kiri depan, kiri belakang, kiri depan belakang.. hahaha... thanks again.. hope apa pilihan ini adalah yang terbaik.. aku ni memang susah sket nak buat keputusan.. kalau shopping, baju biru or merah pon adalah dalam satu jam memikirkannya..


ok, berbalik kepada tajuk, my brute.. ini apa? ini ialah game mak cik oi... (opssss kantoi men game di kala study week dan assignment belom dihantar).. jap gie, saya studylah ekk.. nak discuss jap bout this game.. ok, first sekali, anda kena create nick name, dan character sendiri, bentuk tubuh, warna rambut dan sebagainya.. bagaimana mahu bermain? game ni, setiap kali perlawanan karakter anda dalam arena, character akan bermain/berlawan secara automatik.. so xder lah nk tekan keyboard kuat-kuat untuk special combo or whatever... dari sini, mcm mana nak menang dan naik level..? lawanlah dengan level yang setaraf dengan anda.. jgn risau, kalau kalah pon still gained experience.. dan yang beshnya, anda semua boleh join pelbagai clan, dan mencari anak murid sendiri..

character yang dibina, jika anda telah melepasi tournament dan tahap tertentu, anda akan diberi ranking seperti padawan, brutal legend, beserk soul, vengeful flame dan banyak lagi..

game nih sedap gak, dan elok dimainkan di kala ingin release tension sempena study week ini.. just klik link di bawah untuk mencipta karakter sendiri.. so selamat mencuba.. Good Luck.. all the best..



12 comments:

  1. ni assingment yg zaman bile ni pong..pong..pong...aish..

    ReplyDelete
  2. haha.. selamat berblogging..
    ni assignment interaksi mikrob..
    hahaha kita tidak sekelas..

    ReplyDelete
  3. baek sifu~~yg ari tu ker???nnti kan x ingt nak anta plak...

    ReplyDelete
  4. time aku tgh komen ni epong tgh tdo.. dia x wt asignment lg...hahhaahaha...

    ReplyDelete
  5. atin
    aah. hahahah

    yas
    hehe

    topeq
    hahaha kantoi.. aku tido sbb ko pon tido

    ReplyDelete
  6. aku tdo sbb aku dh hntr asignment...

    ReplyDelete
  7. topeq
    hahaha... ko tido, terliur lah aku tido.. mempengaruhi aku..

    NUke..
    hehe.. ok boshhh...

    ReplyDelete
  8. ishhh xder saper nk men game nih ngn aku ker?

    ReplyDelete
  9. org len sume cbuk tgh stadi.. mane ade mse nk men game...

    ReplyDelete