Monday 27 April 2009

History in My Exam

aku baru jer abes exam arini.. Interaksi Mikrob.. Hishh banyak pengalaman aku dalam menjawab exam hari ini.. apa yang berlaku hari ini akan menjadi sejarah untuk hari esok..

pertama sekali aku tersalah masuk dewan.. wahh. hahaha.. xpernah-pernah salah masuk.. Dalam slip tertulis Lobi Utama, aku lak gie masuk dalam Dectar.. sampai ke meja no 15, ada budak perempuan dah duduk.. huhuu.. aku tgk meja, then aku aku tgk budak tuh, budak tuh tgk aku balek.. Dia cakap, saya salah meja ker? aku dalam keadaan blur, tanyalah pengawas kat sebelah, Kak, dimana lobi utama.. Kat belakang, jawabnya.. aku apa lagi, terus memecut keluar dectar.. hahaha.. naseb aku x sound budak perempuan tuh.. dah lah Third year.. Dewan exam pon bley salah.. fail btol..

kemaluan aku telah digantikan dengan senyuman bercampur cuka.. kira masam-masam manis lah nih.. soalan spot yang aku dapat bukan lagi soalan spot, tapi lebih kepada soalan bocor.. semua masuk.. takda yang tertinggal.. aku pun dengan yakin dan tenang jawab.. tapi kebanyakkan nya aku lupa.. aku nih makan semut banyak sangat ker.. aduh ni lah akibat dari hobi aku menghendap tandas perempuan di blok A, Blok B dan flatlet..

tengah sesedap nak buat.. sambil memicit jari jemari aku kerana banyak menulis (konon), berlaku perkara yang pernah terlintas di fikiran awal pagi td.. tapi aku x sangka andaian menjadi realiti.. Perut aku meragam... aduh.. aku toleh kiri, aku toleh kanan, Pengawas nih makan gaji buta ker? aku dah tak tahan.. aku pon lari.. lantaklah.. kira nih sejarah ke dua.. xpernah-pernah aku masuk tandas ketika exam.. Buang air kecil pon x pernah, apa lagi ini yang BESAR.. nih suma akibat burger kot..

malam tadi beli 2 burger.. jimat kononnya.. Satu burger ayam double special + cheese.. (tamaknya)... satu lagi burger ayam special aku simpan untuk supper lewat tgh malam.. aku mkn burger tu pun dalam kul 3.00 am.. aku yakin, burger tuh dalam keadaan normal.. tapi dalam hati terpikir, agak-agak macam mana bila perut aku meragam nnt ketika exam.. nah, last-last berul2 terjadi.. hahaha..

sejarah ketiga.. aku x berhenti menulis untuk 2 jam setengah.. woww. biasanya 1 jam jawab.. 1 jam lagi termenung memikirkan nasib.. dah abes waktu pon, jari aku still nakal nak tulis walaupun kelentong jerk, bukannya fakta betul2 dari note.. hebat-hebat..

semasa exam td, the person behind me, and the right one, meminta kertas jawapan lebih.. aku tercabar dan tercalar.. nak mintak jugaklah kertas jawapan lagi satu.. tetapi.. penulisan aku cukup2 muat satu jerk kertas jawapan.. kalaulah dapat satu legi extra kertas jawapan tu.. for sure satu lagi sejarah exam muncul dalam hidup aku.

exam kali ini mencipta 3 sejarah, dan bakal menambah lagi satu tapi tidak kesampaian... walaubagaimanapun, aku target C jerk.. sebab apa? sebab mid sem aku tak dapat jawab langsung.. dan inilah subjek yang aku telah siapkan assignment yang dikecoh-kecohkan sebelum ini, tapi tak hantar.. kuang kuang kuang.. maaf kawan-kawan.. give up dah nak hantar..

so ape lagi..study untuk next paper.. tomorrow.. wish me luck ya!!





7 comments:

  1. hahaha.....
    org kater muker jump-bun tol la ko ni...hahaha....
    apsal la x d antanyer assgment 2... ish3x...

    ReplyDelete
  2. epong sengal..
    aku x pnh salah dewan...
    hahahah
    contohilah aku epong...

    ReplyDelete
  3. musz..
    hahha.. anta pon x dapat markah.. huhu.. nnt kena marah jerk..

    nina
    eleh.. cakap besar..
    ko ada 1 tahun lagi lina.. nanti salah gak.. haaa.. baru tau..

    ReplyDelete
  4. ish3, sib bek tempat dah betul, silap2 pegi wisma aman ke, ty katne lobi utama, haha..

    btw aku dah kalahkan mikoto ko, ahaha.. bicut name brute aku ye..

    ReplyDelete
  5. aku nyer bukan mikoto

    misoko.. hahaha.. paling kuat tuh..
    aku dah tak men my brute..
    ragnarok on9 skang..
    hahaha...

    ReplyDelete
  6. misoko la, silap.. kuat ke? kalah jugak, haha.. cis2..

    tu ah, bosan ah mybrute, xleh nak gocoh puas2..

    ReplyDelete