Thursday 2 April 2009

Tag!!

Sebenarnya aku malas dan xreti tag-mengetag nih.. Huhu.. samer jer macam survey yang biasa aku buat kart Friendster's bulletin dulu kala.. Tapi kerana tidak mengecewakan rakan Mr.Razy dan rakan lama Mr. Syahrin, aku buatlah jugak.. kebetulan kedua-duanya mengetag soalan yang sama...

1) apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?

Journey .. memandangkan hidup ini merupakan satu pengembaraan yang meliputi kehidupan sedih, suka, duka dan gembira.. Jadi journey adalah laluan cerita disepanjang liku-liku hidup aku bergelar manusia...


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

- http://www.cheesecake1987.blogspot.com - owhh kerana waktu itu aku addict terhadap kek keju.. dari secret recipe.. so aku tambah dengan 1987 sempena tahu kelahiran sebagai trademark.. maka jadilah kek keju tahun 1987

3) apakah method dalam penulisan blog anda?

segalanya yang ingin ditulis.. termasuk menghina, mencaci seseorang yang aku tidak suka kalau aku mahu!!


4) pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?

Tidak!! tidak sama sekali..


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Ada dua orang.. Kedua-duanya adalah blog yang dimiliki oleh seseorang lelaki..
mr.razy dan mr.syahrin


6) senaraikan calon yang akan di tag:

aku nak matikan tag ini di sini :) mintak maap yerk kepada pereka cipta permainan tag ini..



No comments:

Post a Comment