Farewell Party!!


Hari ini aku meraikan majlis perpisahan dengan Teman Setia aku..
Teman aku sebagai pendengar di kala aku sedang marah!
Teman aku yang setia ketika aku dalam pelbagai situasi..
Dia segala-galanya
Membantu aku di kala aku kesusahan..
Teman yang akan diam, walaupun aku marah dia.
Teman yang akan mendengar segala luahan isi hati aku pada dia..

Teman aku ketika aku bersedih
Teman aku ketika aku gembira
Segalanya dia sentiasa disisi

Hari ini aku mula merasai kehilangan..

Aku ingin nangis..
Aku sangat ingin menangis..

Aku seorang yang takut pada kehilangan..
Aku bakal kehilangan kau, teman.
Surely, aku akan rindu kau sesangat..

AKU SAYANG KAN KAU
AKU SANGAT SAYANG PADA KAU

sampai akhir hayat aku, aku tidak akan lupakan kau.
Terima kasih kerana pernah hadir dalam hidup aku!!






9 comments:

  1. weh.. nape ko duduk mcm pmpuan.. hahaha

    ReplyDelete
  2. haishh
    susahnya lah lelaki
    sayang kete lebih dr everything..
    awek sdri pun xwat cm 2..huuuhuhuh
    btw
    nk yg baru yg lama terpkselah dilpskan..xley tamak2

    ReplyDelete
  3. pong kau dr dulu gembeng kn T_T

    haha..bler blk jb?

    ReplyDelete
  4. hahah.. bajet aku nak sedih aa?



    haha.
    nway. bla ko da sukses jgn lupa kitorg lak. huhu.
    smoga bjaya dlm apa jua bidang yang ko pilih.

    TQ for the meal! haha.

    ReplyDelete
  5. ejan
    mana ader, tu style lelaki metroseksual lah.. hahaha

    Miss yasmin
    nama pon lelaki :p

    lalala
    ader aku nanges kart sekolah dulu.. hahaha.. shhhh
    aku balek esok..

    NUke
    welcome.. semua sekali sorang RM10 for the meal.. Thankiu.. hahaha

    semoga ko pon berjaya jua dalam apa apa bidang.. lawat aku setahun lagi di sini.. mklumlah kos aku kan 4 tahun.. hahaha...

    ReplyDelete
  6. epong tanx blnje mkn

    jge kbersihan blek anda

    hahha

    muka aku gak yg macho

    wakakka

    ReplyDelete
  7. macho??
    huhu susah nk explain nih..
    u are welcome :)

    ReplyDelete
  8. epong.. xbanje aku skalik! ni marah neh!

    ReplyDelete