Wednesday 8 April 2009

Fast and Furious 4

semalam aku tgk movie yang bertitlekan fast & furious.. ok.. not bad.. jalan cter seperti biasa, bad guy vs nice guy, cops etc.. cuma yang menerujakan kami adalah kereta-kereta yang cambesh dan aksi lumba yang penuh mendebarkan.. Lebih aksi dari hujan yang mewarnai litar F! sepang tempoh hari.. Waaaahhhh.. sebagai seorang lelaki yang betul2 tulen dan maskulin.. kereta merupakan teman peribadi yang amat penting.. dan perlumbaan atau kelajuan membawa maksud yang sangat subjektif dan mampu membawa keghairahan seperti juga malam pertama.. opsss!! Kalaulah aku diberi pilihan untuk memilih kereta apa sahaja yang dikehendaki.. haha.. just like the movie..

huh.. wayang ini sedikit sebanyak mempengaruhi minda aku untuk terus berjuang demi mencantekkan kereta.. Tunggu 3 tahun lagi warranty, dan aku akan design my new car mengikut citarasa aku.. hehe.. Tambah front grill yang cambesh. sport rims 16 inch.. Lowered kan sket depan.. Angel eye LED, dan neon di bawah keter.. Owhh Sport TRD (Toyota research development) muffler di belakang.. Carbon Hood, dan lain-lain lagi.. Tak sabar rasanya untuk melihat kereta Vios ini bertukar wajah!!

Owhh adakah saya mengagumi kereta lebih dari seorang perempuan cantek??
Saya mengagumi apa sahaja yang mempunyai bentuk badan yang menggairahkan dan cantek :)
haha.. memandai jerkk..

3 comments:

  1. eyh..da pndi ea ko skrng T_T

    ReplyDelete
  2. Dapatkan panduan untuk bina otot badan lelaki supaya anda lebih tough dan macho....

    ReplyDelete