Thursday 22 November 2012

Merepek

Hari ini aku sakit gigi. Satu kerja pon tak dapek nak dibuat. Satu kerja pon tak jadi nak focus. Jadi apa yang aku boleh buat? Melihat kembali ke atrikel-artikel lama yang pernah diterbitkan. Rasa kelakar pun ada. Rasabetapa jarak usia juga mempengaruhi akal sedar dan tanpa sedar kita. Then tetiba terbukak entry lama yang bertajuk BFF dan lover. Ermm BFF..? Lover..?


itu entry yang lama. And still sampai sekarang aku masih percaya lelaki dan perempuan kalau rapat dan terlebih rapat tak mustahil mereka satu hari nanti akan bercinta. Well!.  Banyak dah bukti terjadi di depan aku. Sebab dengan seorang kawan sahaja yang tau erti susah senang bersama kita. Yang sanggup berhabis berpanas berhujan untuk tolong kita, untuk dengar masalah kita. The most important is, dia lebih tahu sisi gelap kita.

Ini draft lama. Masa aku sakit gigi minggu lepas. Sekarang dah ok. Tapi itulah. Kalau dah takda mood nak menulis. Haram lah nak bersambung bagai. Padahal memang takkan bersambung!.
Sekarang ni aku dah tak tau nak merepek pasal apa. So far semuanya kelihatan ok. Dah hampir nak proceed ke step yang seterusnya. Doakan.  =) Doakan juga kerjaya aku yang aku rasa masih lagi dalam keadaan yang tak memuaskan. Yep!. Aku tau aku kena bersyukur dengan apa yang aku ada, ramai lagi jobless di luar sana yang tidak ada apa-apa kerja sekarang. Then siapa kata yang aku tak bersyukur? Aku bersyukur tetapi aku nk improve kan kerjaya aku.

Dan aku rasa sekarang tiba masanya aku mengalah. Aku akan mohon DPLI kalau dibuka. FULLSTOP!

No comments:

Post a Comment