Monday 5 December 2011

Change

I try to change this blog’s layout in order to keep updating blog. Phew! I akan updating this blog if only ada problems kan. So I think this blog is more to sharing what I have been thought. Kadang-kadang takut sangat nak meluahkan apa yang kita rasa. The environment or mungkin situasi dan keadaan belum lagi perfect. Atau mungkin sesetengah orang tak dapat nak menerima perubahan dan kenyataan. Yeah, this is private blog of me, sepatutnya tak akan ada yang nak terasa tak tentu fasal if only what I wrote is just about myself.


Time goes, people change, that’s a fact!. Manusia semakin matang berfikir. Malu akan kesilapan yang lalu dan cuba untuk berubah. I don’t mind orang nak cakap I’m not matured enough but the most important thing is I will make a decision of what I need based on my future ahead. Kita manusia, kesalahan adalah perkara yang biasa.


Just hope and pray, Allah akan permudahkan segala urusan kita. Apa yang kita hadapi mungkin adalah ujian untuk menguji sejauh mana kita benar-benar bersedia untuk menghadapi ujian-ujian yang lain. bukankah tidak dianggap beriman seseorang itu melainkan dia diuji sesuai dengan kesanggupannya. So for me, I had made a serious decision. To love and to be loved is something that need a serious commitment. And married is the only way to make sure that I can take care of you seriously.


Its late right now and still at office.  Later updating on what I have been thinking. Love you seriously.


No comments:

Post a Comment