Bengang



ok.. mulanya nak post bout kemerdekaan.. tapi disebabkan xpuas hati punya pasal... cancel post tu..!!


demm... ni semua rumah punya pasal.. tension3.. umah ni tgh renovate... kontraktor janji around 2 month.. skang ni dah nak jejak raya.. dan aku masih lagi tidor kat ruang tamu.. depan tv, kanan sofa, kiri meja makan, belakang, kabinet dapur.. atas kabinet tu ada cerek, periuk nasi berbagai... around aku ni ada mesin jahit dalam 4 buah!!.... bukan sebuah...! dan ada peti ais.. dengan dilimpahi beg2 plastik kain langsir.. ok... cukup mcm dalam neraka...


aku nk salahkan seorang je!.. kontraktor itu!... dahlah tak tepat janji... and then.. lantai senget, dinding senget... pintu tak muat frame... janji nak masuk cat dlm kontrak.. last2 tgn aku bermandi cat... lampu tkda, kipas pon xmasuk lagi.. bilik air pon x complete... pintu lak dah 2-3 kali anto pon salah, x sama saiz.. bukan kayu yang dikehandaki..  nak buat rumah aku ke nak roboh.. 


bukan cerewet.. tapi tu semua dah masuk dalam bayaran... so thats our right to demand... org tak cerewet pon marah kalau dinding senget... lantai pon obvious senget... kepala aku pon senget... (naseb bukan bilik aku) hahahaha.. gelak jahat jap!


cukup hangat!... nak je aku sonud direct.. buat kerja biar ikhlas!... bukan hamba, tapi bayar duit ok untuk semua itu! demm.. 


bila aku nak merdeka dalam rumah ni!!

4 comments:

  1. adoii....kalu aku pon bengang....sume bende senget...baik buat sendiri je...huhu...pong..suh ayah ko tuka je kontraktor....duit lebey sket tp puas hati...huhu...sabo ye....ko buat je periuk, cerek, mesin jahit tu cam member2 ko...msti ok punye...hehe

    ReplyDelete
  2. rumah ko bape kali renovate ni? dlu bkn da renovate ke? skng ni renovate ag? hehe...
    senang-senang lepas ni ko renovate sendri la pong... xyh byr kt sape2..
    keje pun siap cepat, xde nk senget2..
    tol x? haha xpn tggu aku bukak syarikat kontraktor..hehehe
    bg aku jer buat, xmahal punye, mmbe2 pnye pasal kn..hahaha

    ReplyDelete
  3. huda

    at first nak tukar jugak... tapi takut terbengkalai xsempat raya.. so go on je lah.. bukan setakat member.. aku dah mula bercakap dgn 'mereka' dah.. paling teruk.. daj jadi teman sebantal ni.... hahaha...

    ezal

    dulu ada renovate gak... hahaha... aku renovate sendiri, reban ayam pon xlepas nak buat.. ko kalo jadi kontraktor, nak paku pun senget.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. Sick and tired of obtaining low numbers of useless traffic for your site? Well i wish to tell you about a fresh underground tactic which makes me personally $900 every day on 100% AUTOPILOT. I could be here all day and going into detail but why dont you merely check their site out? There is a excellent video that explains everything. So if your serious about producing simple hard cash this is the website for you. http://www.autotraffic-avalanche.org

    ReplyDelete