5 hours b4 12

sakit hati... sangat sakit hati... tepat kul 12 sepatutnya aku boleh bergembira dengan panggilan ke seluruh maxis secara free.. tapi tidak.. sakai btol..




5 jam sebelum kul 12, hp aku terjatuh dari kete.. so touch screen xbley pakai.. dengan menggunakan pengalaman, aku pon ketuk2 lah hp tu.. siyes!! sebelum ni kalau aku ketuk2 hp tu, dia akan ok semula.. kali ni tidak!!


paling teruk semasa aku ketok2 tu, boleh plak salah satu button yang berfungsi terkelop ke dalam.. akhirnya menjadikan hp aku tu betul2 xley berfungsi. bukan setakat meseg dan kol.. nak angkat kol pon xbley...


dalam kul 9, aku bergegas lari dengan seluar pendek tanpa dalam.. pergi merata-rata kedai semata-mata nak repair hp.. hasilnya amat mengecewakan.. tada satu kedai pun sudi membaiki hp ini dalam satu malam...


ok.. dalam kegelisahan ini.. semput aku mula datang... pinjam hp adek aku.. pon bangang jugak.. tepon kejap dah mati.. tepon lagi, mati lagi.. rugi lah panggilan maxis free aku!!


tepat kul 12... alarm dari hp tu asyik berbunyi2 tak berhenti.. reason aku set kul 12? sebab aku akan tido awal dan bgn kul 12 untuk melakukan aktiviti sebagai superhero.. betol.. tak tipoo... dan alarm tu betol2 buat aku bengang sebab aku xboleh nak offkan alarm tu... ok.. cabut bateri.. hak hak hak...


hope tomorrow jgnlah berlaku benda2 suwey lagi.. sedey aku...

2 comments: