Monday 22 March 2010

Tig Tag Toe


Saya adalah blog anti-tag ye.. dulu zaman kegilaan tag menge-tag ni.. Aku xlayanz sangat.. Tapi disebabkan xda benda nak update.. Ada.. tapi malas nak mencetuskan kontorversi, aku diam kan je... So inilah tagnya... (Ntah2 terselit kontroversi jugek)... Jadi saya menjawab Tag yang diberi oleh Atin...



1. Siapakah saya di rumah

Seorang anak dan abang yang encem (baca: puji diri sendiri)... Nway dulu tersangat nakal, tapi sekarang dah ok.. kot... tak suka menceritakan masalah kepada parents.. dari dulu lagi.. kena marah, kena tampar di sekolah.. Diam saja.. Dan cakap takda benda berlaku... rapat memang rapat dengan parents.. Tapi itulah saya di rumah... Suka tido... Dan curi2 tido... My Dad xsuka tgk anaknya bangun sangat lambat.. (Baca: Sangat) Biasanya kul 9 boleh dah bangun.. Lagi bagus lepas subuh, xtido terus.. Jadinya bila My Dad pergi kerja, saya sambung tido sehingga tengahari.. Jam loceng yang paling bagus adalah bunyi enjin Toyota Unser My Dad.. Zuppppp terus bangun.. Hahaha... Sambil buat2 dah mandi... Padahal blom.. Hahahaha... Paling best, terus angkat vacuum or tepuk2 sofa, tanda buat kerja.. hehehehe....


2. Siapakah saya di samping kawan2

Pelbagai... Mata orang yang melihat jadinya orang yang boleh menilai kita... So dari mulut orang, happy go lucky, easy going, pandai buat org ketawa (baca: ye ke), sombong (baca: ermm), peramah, pandai memimpin, pentingkan orang lain... Semua positif? agaknya orang takut nak bgtau yang negatif kot.. hahaha.... Pelik sebab ada orang kata sombong... Dan ada orang kata aku ni peramah... hahaha Nilailah sendiri ye... Kalau dulu aku ni seorang yang mudah senyum, susah nak marah, kalau marah pendam... Tpi sekarang, dah tua agaknya urat pipi dah putus... Susah nk senyum dan mudah hilang sabar... Tapi masih mementingkan perasaan orang lain dari diri sendiri... (baca:satu kelemahan)


3. 5 perkara yang diidamkan tapi x dapat2 lagi

-i. kamera DSLR.. memendam rasa sahaja..
-ii. laptop imac.. Apple...
-iii.  BMW...
-iv. kaya sehingga mampu membeli kereta ferarri by cash..
-v. (rahsia)


4. Siapakah pasangan anda merangkan buah hati pengarang jantung

no comment


5. Lima perkara saya suka tentang dia

no comment


6. Tarikh membina ikatan

no comment


7.Kenangan pahit bersama si dia

Tiada.. semuanya manis secangkir madu...


8. Lagu tema cinta

Sempurna (andra and the back bone)


9. Perubahan yang saya nk tgk

perfect dah.. Macam puteri gunung ledang..


Tag 10 orang lain... erm sapa yerkk


@sm@lin@ mokhtar
Muslima Mispan
Nuke rude
Faizal Rejab
Peanut
Ammar Osman
Irayani
Kouru Amy
Syamin
Mizah

No comments:

Post a Comment