Thursday 8 April 2010

Goodbye UCL





Dalam keadaan tesis yang tidak mengizinkan aku keluar, aku break the rules semata-mata penuh pengharapan melihat United menang. Pada awalnya bunga morning glory yang kembang mekar pada jam 3.00 pagi diserikan dengan gol awal oleh Manchester United mendahului 3-0, dengan agregat 4 berbalas 2 oleh Bayern Munchen.


Taruhan Atok Ferguson meletakkan Abg Rooney sebagai kesebelasan utama membuahkan hasil apabila ia dilihat menjadi aspek utama taktikal. Abg Rooney takda function pon sekadar wallpaper saja di atas padang. Tapi sekadar attraction untuk memberi peluang kepada players lain seperti Mutiara hitam Nani dan Bro Gibson melakukan gerakan berbahaya. Abg Rooney juga dilihat sebagai morale booster kepada pasukan Red Devils.


Oleh kerana bola itu bulat, bukan empat segi mahupun tiga segi, Red Devils terpaksa akur atas kelebihan gol di tempat lawan. Serangan Bayern munchen dilihat tidak mampu ditampung lagi oleh pasukan MU di atas kehilangan seorang player kerana sakit perut. Tak tahulah. Macam referee suh keluar, suh pergi tandas dulu. Yang aku nampak lah. Kot ye pon nak berak, tahan lah jap. Bengang lak aku.


Kesimpulannya, selamat tinggal UEFA Champions League. Sob sob sob. Man U menang 3-2, Agregat 4-4. Tetapi kecundang disebabkan faktor gol di tempat lawan.


p/s: Aku jadi presiden FIFA nanti, aku haramkan gol kemenangan di tempat lawan.

4 comments:

  1. kah3..padan muka!
    btw gulai tempoyak ikan patin terbaek

    ReplyDelete
  2. hoiii...siapkan tesis laa..
    ko nak grade saing aq k??
    hahahaaaaaaa...

    ReplyDelete
  3. artikel dari seorang yg sangat kecewa..
    ayat kecewa dowh!!
    hahaha

    ReplyDelete
  4. meen
    memang terbaek... owhh padan muka mereka, tidak saya.. hahaha

    musz
    xmboh aku.. hahaha...

    ezal
    ya, kecewa. sedey.. hahaha.. epl pon blom tentu lagi.. duh!!

    ReplyDelete