Campus Election

Disebabkan Pilihan Raya Kampus sedang hangat di UKM dan di kolej2, maka aku adalah salah seorang insan yang sangat penat di ketika ini.. Bab-bab politik aku memang bersemangat.. Sekarang ni dalam kampus, memperjuangkan aspirasi Universiti adalah perjuangan aku..
Pemimpin sekarang adalah pemimpin masa akan datang.. Manifesto-manifesto yang dibawa oleh calon-calon perlulah relevan dengan dengan keadaan semasa kampus dan relevan dengan students..
Ketika melihat orang lain berkempen, ketika sibuk sini sana untuk memastikan tugas dan tanggungjawab dilaksanakan, adalah mereka-mereka yang menegur termasuk pegawai-pegawai Universiti.. "kenapa x bertanding?" Huhu.. terkilan jugak rasanya.. Dah nk wat macam mana.. xder rezeki.. haha.. adalah sebab-sebab tertentu x bertanding.. Tapi memang terkilan.. Haha..

So.. wat masa skang, Undilah dengan Bijak untuk penentu masa depan anda.. Undi dengan mata hati dan akal, bukan mengundi disebabkan hasutan yang tidak munasabah.. semua tidak betol? apa yang betol? Tahu bercakap dari melakukan atau membantu.. sebenarnya lah kan.. Dari bercakap ini itu tidak betul (yang sememangnya mahukan kuasa), eloklah membantu atau bekerjasama membanteras apa yang tak betul.. So undilah dengan bijak.. Selamat Mengundi..

3 comments:

  1. selamat berjuang..ehe~

    selamat mengundi..hehe~

    undi anda penentu kemenangan..hoho~

    ReplyDelete
  2. yup.. Undi Aspirasi!!!!.... Tapi tgk gak calonnya... hahaha..

    ReplyDelete