Friday 23 January 2009

Sadness Ho-le-days

Di saat ini,
Aku merindui setiap langkahmu yang berterusan menapak dalam hati ini,
Aku merindui setiap hela nafasmu disisi bahuku ini,
Aku merindui getaran suaramu di cuping telingku ini,
dan betapa aku merindui lirikan senyummu yang menggamit hati.

Ketika ini,
Aku masih tertanya apakah yang ada di sudut hati ku lagi,
Merindui pada mimpi yang pasti tidak akan kembali,
Derita kerana cinta yang tiada berpenghujung,
Merana kerana kasih yang sering disanjung.

Yang pasti,
Bahagiamu adalah kebahagiaanku,
Tawamu adalah senyumanku,
Biarku derita janji kau bahagia,
Biarku merana asalkan ko tertawa.
Aku merinduimu sentiasa,
Walau dimana saja nafasmu terhela,
Kerana kasih dan cintaku,
memayungi kebahagiaan kamu..


Today friday morning.. petang ni aku balek JB
Holedaysss CNY..
balek yang hanya bertemankan report polis..
coz ic x buat lagi, kad mat3x x buat lagi, lesen x buat lagi..
blurr sekejap..
nk wat kad mtt3x skang ngn ic x sempat.
ini menjuruskan kepada lesen yang x dapat dibuat selagi
ic sementara x dikeluarkan..
so.....
terpaksa lah redah dan maybe wat ic dan etc suma
pas cuti CNY...
Soo selamat Holedays..
doakan aku selamat sampai dan selamat pulang kembali

No comments:

Post a Comment