Lost My Precious Things


Goshh.... Im Lost my wallet..
kena curi.. most suspected - mak cik cleaner..
kejadian dalam jam 8.00 - 9.00 pg..
Bangun2 nk g kelas, tengok wallet aku sudahpun ilang..
kalau ye pon MISKIN nk duit, mintaklah, aku bagi RM 10 ker seposen ker..
dah la x mintak izin... ngan ic aku, LESEN aku pon ko kebas gak..
wei aku nk balik JB nie.. nk raya cina..
waaaaaaaaaa
Susah betol lah pencuri ni... Miskin tol nk curi duit org..
kalau aku xder duit, paling koman pon pinjam ngn muka seposen..
ADuiiii.. Tolonglah pulangkan ic ngn lesen aku..
Haram Jadah tol..
kecian rumate aku pon ilang beg duit gak..
owhhhh....
sakitnya ati aku...
dahlah nk g report = duit
wat ic = duit
kad matriks = duit
kad banks = duit
evertyhings = duit.....

14 comments:

  1. lesen-lesen.. aku nk lesen.. nk balek umahhhhhh. waaaaaaa....

    ReplyDelete
  2. hoho~..~

    saya tumpang simpati...

    dah wat report ke? so, ape mcm..cba geledah tong2 smph kat c2..klu dia nak duit, benda lain kompen di buangnya..

    jgn bersedih ya..

    kita raya kat KL na..

    ReplyDelete
  3. belum... sat g nk g wat report
    dah abes dah selongkar namun tiada jawapannya..
    waaaaa....

    ReplyDelete
  4. huhhu..kcian nya die..g tamapal notis..ckp wat solat hajat baca yasin....biar die takut..report kt opis uo gak tau..saba eh..

    ReplyDelete
  5. report dah wat..
    huhu naseb bek leh blek umah just bawak report jerk..

    ReplyDelete
  6. pong.. kte nk mkn pe mlm ni...isk3..

    ReplyDelete
  7. roootttt tieeeeee...
    huk huk huk..
    maggi dah xder..
    nt aku cek kart sampah mana tau ader cket sisa sisa..

    ReplyDelete
  8. topeq aku de meggi lagi ni..ko kongsi la dgn epong mlm ni ae...hehe..jom blik nek moto dgn aku je nt..tp aku x blik, blik dgn din la..orait kn..

    ReplyDelete
  9. wei yasmen ko cian kt epong je ea.. aku ni cmne..haha.. 2lah mier, aku pn x sangke begitu kejamnye dunia ini...

    ReplyDelete
  10. alaaa.. kira ko sebahagian dari aku topek

    ReplyDelete
  11. kepada en.epong n en.topek bersabarlah..anggaplah anda adalah org yg terpilih unutk dicuri waletnya ..mungkin anda berdua ada peminat misteri yang x sengaja tercuri walet anda nak tatap gambo anda..jadi bersabarlah.disebalik kejadian ada hikmahnya

    ReplyDelete