Evening Do Nothing

petang ni biasanya aku melakukan riadah.. dan biasanya juga riadah atas katil itu sudah menjadi satu senaman yang paling indah pada waktu petang-petang ni.. dan petang ini juga aku melayari beberapa blog-blog.. meng'edit' blog aku ini.. Sorry ya pada miszz yasmeanz, akmal dan sebagainya.. aku masih lg tak dapat nk link kan blog-blog tu suma.. maybe ada probs kot or nanti-nanti sampailah aku ke cc edit benda alah tu suma..

Tadi terbaca blog AJ.. http://mynameisnazir.blogspot.com/.. Bacalah.. input yang bagus dan menarik... Bout islam... Islam itu indah, Islam itu adalah agama yang menuntut kedamaian.. Tapi penganutnya yang menyalahgunakan islam itu sendiri... Solat itu mencegah kamu dari kemungkaran.. tapi bila solat, tetap juga melakukan kemungkaran.. mungkin benar kita semua tak buat maksiat dsb tetapi kata-kata kita sudah cukup mengambarkan betapa biadapnya kita sebagai seorang muslim.. Kalau cerita banyak pon bukan ada yang amek care, rite?

Kepada Jemi, Sorry ye.. Nanti aku amek award tu.. InsyaAllah akan amek, cuma lambat cket.. Nway tenkiu yer.. Huihh... Bnyak kerja ni, tapi buat x endah jerk.. haha.. proposal untuk dinner kelab microbs, meeting PERMAJ.. Dsb.. woww dah hampir 2 tahun bertugas kerana PERMAJ.. Tak sabar lak nk jadi pemerhati dan beri nasihat yang mana patut.. sambil tolong tengok-tengokkan.. Nway.. Gewd Luck untuk semua.. Selamat Maju Jaya..

4 comments:

  1. saya xpenah tau plak senaman atas katil adalah paling indah..btw gu luck 4 ur diner mikrob.prove to them u can do it.aishh..ble encik ni nk retired dr wat apa2(^_^)

    ReplyDelete
  2. adakah anda perasan... perasaan bila tidak melakukan apa-apa sebenarnya lebih bosan dan menakutkan dari melakukan apa-apa dengan penat tapi puas bila berhasil.. itulah saya..

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya kepada semua...nak paperwork dinner..ehe~..~

    nak wat gak ar..huhu~

    ReplyDelete
  4. hehe.. tu lah... my paperwork dinner pon x copy org lagi nih.. hehe.. kita tengok sapa jd mangsanya..

    ReplyDelete