Saturday 21 February 2009

Experiments

2 hari yang lepas, aku sibuk mengodek2 atau eksperimentasi yahoo.com mencari blog tips and tricks.. dan akhirnya inilah rupa blog aku setelah ditambah beberapa perkara yang aku pelajari dan diceduk dari laman-laman web blog tips and tricks. Tapi nampak macam serabut pon ader.. dah x berapa simple.. tapi kalo simple sangat pon x banyak maklumat-maklumat yang patut ada kat blog, tapi xder disebabkan terlalu simple.. nway, maybe banyak perkara-perkara yang perlu diperbaiki termasuklah hasil2 post dalam blog.. so sokongan dan tunjuk ajar diperlukan oleh kawan-kawan yang mahir pasal laman maya ini.. semoga blog ini kelihatan cantek bukan sahaja cantek dan kuat pada wajah dan fizikal malah kekuatan isi yang ingin disampaikan.. go go aja-aja fighting.. owhh lagi satu kalau sesapa ader laman web mengenai tutorial menghias blog-blog ni bley lah sampai-sampaikan yerk.. thanks..

minggu lepas ada beli mouse dan juga lampu keyboard usb, dan arini beli keyboard usb.. kenapa? sebab senang.. boleh letak atas katil. dan lagi satu, keyboard laptop ni senang jer nak terbukak/tercabut.. so kalau dah tercabut tuh maybe susah nk repair.. hal ini lain plak kalau beli keyboard usb atau pun keyboard untuk desktop.. kalau rosak, campak beli baru.. takyah tukar2..

arini terdapat satu kemusykilan, setelah dikira-kira dan dibuat budget, aku telah menghabiskan rm1000 x sampai sebulan.. waaaaa kemana menghilangnya duit seribu itu.. aku ini terlalu boros.. tersangat boros... aduhhh.... kena ada consultant kewangan ini.. huhu... esok aper lagi.. experiment makan meggi plak...


2 comments: