Auto Show KAPREZA

First, Happy Burfday to My Mom on 22 February 09... Happy Yippie Burfday Mummy.. haha..

Futsal Xtreme C
Pagi ahad jam 1.am, aku sebagai ahli angkat Xtreme C, mengikuti rombongan untuk bermain futsal.. Men agak hampeh la arituh.. Huhu... cmna nih.. Malu aku selaku bekas wakil Malaysia.. haha.. Tgh men dah terasa kepala berdenyut2.. Tapi takpe.. aku gagahkan diri, men gak.. Balek dari futsal jam 3.am singgah gi mapley sekejap bersama rakan2.. minum2 dan sampai di bilik dalam jam 5.am lebih kurang..

Black Out
Lepas balek men futsal kart Sports Planet, Tak terasa pun nak terus tidor, so baring2 baca komik dan menatap blog2.. dengan secara mengejut, lampu semua terpadam, kipas pun.. owhh kepanasan yang amat2 sangat.. dalam keadaan kepanasan dan kegelapan, aku dan rumate diganggu lagi.. owhh.. keseraman.. rumate aku terus terbangun dan melihat kami sesama sendiri.. Dalam kul 6.30 lebih kurang, Amier datang.. Dalam hati ragu2 jugak nak bukak pintu ke tak.. takut2 yang datang bukan amier.. tapi..... haha.. dengan beraninya bukak juga pintu.. dan kami berborak dengan amier sehingga jam 8 pagi.. owhh.. dengan keadaan masih lagi dalam kepanasan..


powered by SweetIM

Autoshow
kebetulan hari ini ada autoshow.. aku teringin sangat nak pergi.. masih lagi x tido, berborak dengan rumate dan sempatlah gak tido dalam 1 jam.. kul 12 aku, topek, amier dan din terus bergerak ke autoshow Kapreza.. Keter masih tak banyak lagi.. dan peserta2 autoshow pon masih lagi memperkemaskan persembahan mereka.. Cuaca sangat2 lah terik.. singgah kejap minum2 kart pesta KAPREZA sebelum balek ke bilik.. Jam 1.30 sampai bilik, terus terbaring atas katil.. Kul 3 ptg lak bangun dalam keadaan berpeluh2 terus antar My Honey gie Exam kart DECTAR.. alang2 dah terbangun, aku ajaklah si luman Din bersama-sama menggegarkan Autoshow di Panggung Seni sekali lagi.. Cuaca masih lagi terik.. tersangat2.. tapi puas.. bnyak gak kereta yg dipamerkan..


The Winner!!


keter aku gak juara Autoshow KAPREZA

lepas melihat kereta-kereta yang dipertandingkan, aku kembali bersama Din ke pesta KAPREZA.. minum2 sambil melihat tarian Shuffle yang rata-rata penarinya Budak Kecik Setahun Jagung.. Pe la nak jadi.. ish3.. Din sempat lagi beli T-Shirt GempakStarz.. Setelah kehabisan idea untuk meronda2, kami singgah makan di gerai mee rebus stulang.. Makan2 lepak2 sebentar kart situ.. Dari cuaca panas, bertukar plak cuaca ke arah Hujan yang disertakan petir dan guruh.. tersangat lebat dan tersangat sejuk.. Pukul 5 kena jemput my honey dari abes exam.. skang dah menghampiri jam 4 ptg.. maka apa lagi, aku dan Din redah hujan menuju ke kereta.. sebab aku pikir, tunggu dalam kereta lagi besh sambil berborak2 dgn Din.. 1 jam menunggu My Honey dalam kereta, dan tepat jam 5 ptg kami kembali ke UO.. balek tito..

Fever
terjaga dari tido semasa maghrib.. Aku dah terasa semacam.. owhh aku ke-demam-an.. Sakit kepala.. lenguh2 badan.. kepanasan melampau.. sesekali kesemputan.. dan aku terpikir, mengimbas kembali.. dalam cuaca panas yang tersangat terik, aku berjemur dan menghabiskan 3 cawan air yang berais.. dan peralihan cuaca dari panas ke hujan yang sejuk.. ditambah lagi dengan keberanian aku meredah hujan... Dan aku terus ke-demam-an ... sehingga blog ini ditulis..


powered by SweetIM

Mid Sem exam..
Esok malam selasa ader exammm.. Mid Sem Biochemical.. Wishh me Luck Ya!!


5 comments:

  1. kete savy 2 msk k dlm kategori yg ada..hohoho

    ReplyDelete
  2. savvy tu tak taulah tp memang powerrr

    huhuhu..

    ReplyDelete
  3. hahaha.. aku dgr cite ad bdk 2 nak amik surat mc kt PK.. alsan xnk pi exm.. hahaha

    ReplyDelete
  4. dah amek pon..
    haha.. amek ko..
    kena amekk darahhh *cries

    ReplyDelete