Thursday 11 June 2009

Korea Influence


ntah brape lama aku tak gunting rambut.. semakin mengembang.. jadinya pagi tadi, aku berlari kejap ke salon rambut dekat Giant Tampoi.. Teman my mom gie beli barang dapur.. jadi aku curi masa jap melencong ke salon tersebut..

Sampai sana, aku cakap ader design magazine x? dia tunjuk yang kebanyakkan nya asian hair style.. Jadi aku cakap ngan dia aku nak rambut ala-ala korea gitu... (sambil malu-malu kucing)... Kuat juga pengaruh korea nih.. hahaha.. cuma kulit aku nih hitam manis skit lah.. ok la tuh.. dari jauh nampak mcm korea jugak kan..

Chinese Guy tu ckp, kalu nk rambut mcm korea tuh sket, aku kena rebonding.. rambut aku x cukup lurus.. wahhhh... selama aku kecik sampai ke besar, first time aku dgr org cakap rambut aku x cukup lurus.. aku rasa rambut aku dah macam jerami padi pon ada.. Aku pon suh lah dia touch up yang mana elok, yang mana chantekk...

Semua sekali termasuh cuci Rm25.. stndard price lah tuh kan.. nway korea or not... i tetap kelihatan encem.. hahahahaha... Nway gambar yang kuning tuh, tersangat aku suka... hehe.. jadi aku menayang sekali lagi gambar itu.. :p



2 comments:

  1. dear epong,dun u ever rebond ur hair.tak best la kalao laki rebon hair..
    to look more in korean style..just apply wax or moose..then insyallah jadik..

    ReplyDelete
  2. tulah.. naseb x rebon.. hahaha..
    memang selama ni pakai wax pon.. hehe
    tenkiu kak aza..

    ReplyDelete