Tuesday 23 June 2009

Let Dance Together


Sebulan lebih aku duk umah, walaupun aku xmembesar, tapi tetap tidak menyihatkan bila aku makan, tido, baring, tgk tv dan pelbagai lagi aktiviti lepak-lepak.. so dalam fikiran, ada baiknya kalau aku skipping.. semasa tgh skipping pagi semalam, aku tetiba mcm nak beli dance mat, boleh jugak kuarkan peluh... indoor jerk.. tak yah kuar umah..

Jadinya tengahhari tuh jugak aku gie Angsana, JB.. gie beli jap.. beli, terus main.. sampai nk muntah KFC dah aku ni.. hahaha... dah mcm org cacat pon ada gak.. terkial-kial.. nway xkuar sangat peluh.. or mybe belur expert dan rancak lagi kot..

Aku tgk org main benda alah ni kart arcade machine, mak aii.. dah macam rancangan realiti, u think u can dance.. Aku pon baru pas skipping dan menari.. petang nih nk menari lagi.. hahaha..

Smallville season 8 hampir nk abis.. x sabar lak rasanya nk mengetahui kesudahan season 8.. nway ada sambungan lagi Smallville season 9 dan 10.. xsabar, x sabar dan terus x sabar....



6 comments:

  1. pOng..,
    klu da xmO bnda alah
    tu nntu bg ak ek..hahaha

    ReplyDelete
  2. orang men dh expert dh..hahhaha
    lmbt lah
    berusahalah dgn lebih maju..

    ReplyDelete
  3. yasmin
    eleh... jom ar masuk you think you can dance
    and after this watch my tv show, the story of epong...

    peanut
    lor... hahaha... 5 taun lagi, bru aku xnk.. hahaha

    ReplyDelete
  4. jgn la nari.. mcm sotong da.. hahaha

    ReplyDelete
  5. wah pasni dak2 artisukma gulung tikar la huhu

    ReplyDelete
  6. ejan
    hahaha... ko ingt menari semua sotong ker.. canggung marah sket ex-rumate ko nih

    akmal
    haaaa tu lah.. aku menari pastu mintak byran.. hahaha. tp ada syarat.. kena sediakan dance mat dan ps...

    ReplyDelete