it's smile with broken heart


6.42 a.m : ntah kenapa, mentari semakin menunjukkan kelibatnya.. namun mataku tidak jua terpejam.. letih dan ngantuk tapi xbisa berbuat apa.. dari malam sampai ke pagi.. aku termenung.. kosong.. hati membeku.. minda ku bercelaru.. hati kian terusik.. jiwa bagai di landa musibah.. semuanya bagaikan tidak kena pada tempatnya..

title di atas sedikit gempak.. sedikit jerk.. title nih actually di ambil dari blog lama aku.. tersedar blog lama aku nih sebenarnya bertahan selama 3 tahun.. dari oktober 2006 sehinggalah oktober 2008... dalam masa yg sama, blog nih start dari oktober 2007 sehingga ke hari ini.. 2009.. secara tidak rasminya lebih kurang 3 tahun berblogging secara amatur.. huhu... dan post kart blog nih pon dah mencapai lebih dari 100 entry.. cuma aku x perasan..

title ni seakan cukup mengambarkan keadaan aku sekarang ini.. tersenyum walaupun jauh di sudut hati seakan terasa kelainan.. pedih yang mendalam.. walaupun sebenarnya malas nk membuka satu entry pagi nih, tapi jiwa seakan-akan mengarah jari jemari dan meruntun untuk menaip, menari mengikut rentak hati..

kalau berkesempatan, klik disini untuk melihat posting blog yang lama.. sebuah sajak yang aku create sendiri.. tak tahulah sedap ke tak.. aku buat korang baca dan komen.. adilkan?.. hahaha..
okies.. jumpa next entry..






4 comments:

  1. nape ni epong??jiwang jew..ade masalah ek??pegila jumpe kaunselor..hikhik

    ReplyDelete
  2. hehe.. biasalah jiwa muda remaja.. kena tambah rencah jiwang cket..

    ReplyDelete
  3. poen tuh klo msok buku komsas f5..mmg penat dorg nk korek maksodd..huhuh

    ReplyDelete
  4. hahaha.... yelah.. antara poem yang terkompleks dlm dunia.. hahaha

    ReplyDelete