Friday 17 July 2009

A Lonely Night

Lonely Night? Malam ni? xderlah sangat.. kiranya adalah perkara yang boleh dilakukan.. tapi mungkin hati kecil ini yang sunyi.. puncanya masih lagi belum dikenalpasti... Tapi biasalah, pasang surut kehidupan...

Kehidupan ni byk ragamnya, banyak asam garam dan penuh dengan liku-liku kehidupan.. yang berani akan teruskan mengharungi.. yang lemah semangat akan tersangkut-sangkut nk menghadapinya..

Yang penting muhasabah diri.. Tanya pada diri.. apakah yang kita lakukan ini orang suka? atau apakah yang kita lakukan ini meluat di mata orang lain..? Nak puaskan hati semua orang tersangatlah susah.. tapi yang penting kita berusaha untuk puaskan hati semua.. owhh aku berharap sangat yang aku xkan terlupa untuk muhasabah diri.. so kalau aku ada terbuat perkara yang tidak menyenangkan bgtau ya!!...

Nak ckp pasal kehidupan ni, aku bukanlah arif sangat.. umur baru 22 tahun... pengalaman hanya lah sebutir dari garam selautan.. tapi dalam umur 22 tahun, seharusnya kita pandai membezakan yang mana baik yang mana buruk.. yang mana intan yang mana permata..

ahaaaa.. ckp byk... kehidupan aku pon tak terurus lagi.. ckp pasal kehidupan 22 tahun x abes lagi nak bercakap.. penuh dengan ranjau dan tipu muslihat..

esok nk pergi Pontian.. program PERMAJ.. so Good Luck yerk my Juniors.. I now all of You can do it.. All the besh...





No comments:

Post a Comment