Sunday 14 February 2010

Buat Anak


Beb, Lu perasan tak hari ni hari valentines day beb.. Gua tak nak ulas lah sama ada Hari ni haram disambut atau tak, lu kena tanya yang pakar... Baru intipati tu bernas dan berkesan... Tapi yang pasti, hari valentines day ni, compom banyak giler suara merengek-rengek manja tengah buat anak.. Gua bukan apa, kalau nikmat pendengaran gua ni besar, boleg dengar satu malaysia.. Gua pon naik stim...

Boleh beb, lu nak berkasihan dalam keadaan naked.. Make sure lu kawen dulu... Nikah kasi halal... Then lu buatlah.. Acuan cantik-cantik... Bancuh biar menarik.. hahaha.. Bunyi lucah shyall... Kalau lu stim sangat tak boleh nak tahan, gua bagi advice lu puasa.. Kalau lu xboleh... Alamak aih.. Gua rasa dosa, tapi gua bagi cadangan lu pakai kondom... Supaya gua x lagi dosa tengok anak-anak dibuang, tapi gua tak dapat buat apa-apa...

Takda kondom, takyah buat bahalol.. Alamak.. Lu buat pandai anak tapi anak tak nak jaga.. Lu nak buat, tengok posisi dan teknik kat internet, tapi anak bila dah keluar, lu tak ada lah plak tengok internet macamana nak jadi Bapa mithali walaupun lu tak layak di binkan dengan anak lu... 

Gua ni nak nasihat, gua tak adalah suci sangat.. Tapi gua kesian beb tengok bayi-bayi dibuang dalam keadaan yang menyanyat hati... Gua rasa apalah dosa budak tuh...Lu ada otak, jangan simpan kat testis.. Nway Gua tgk cerita valentines day tadi.. Ok lah beb.. Ada gak part yang menyentuh hati..

Ok gua chow dulu.. Gua sambut valentines day... Sambut dengan family gua esok.. Gua cabut gi penang.. Ada family matters sikit... Doakan gua selamat pergi dan pulang.. Ok babeh... Chow.. Zass...

No comments:

Post a Comment