Wednesday 3 February 2010

Clamp Slamp..



Tajuk gempak tuh.. Clamp Slamp... Clamp adalah sejenis benda alah kuning seperti ditunjukkan di atas ni.. Slamp tak tau lak aku.. Tapi bila di tanya pada Google, jawapannya adalah sejenis lampu buatan Italy.. haha.. korang pi lah carik sendiri...

Park and Ride dah jadi bualan pada blog aku before this.. So malas dah nak explain dan bangkang ke apa tapi nak bgtau for the first time, kete aku kena clamp dalam kawasan UKM ni disebabkan park and ride yang bo-doh ini... 

Aku balik men futsal dalam kul 3 pagi dan kawasan hostel aku @ Ungku Omar memang dah xda tempat nak park.. nak tak nak aku parking jugak di kawasan yang telah diistiharkan sebagai parking kakitangan... So kenalah clamp yang bewarna kuning... Bengang memang bengang.. Marah memang marah.. Nak wat cmna? Tak kan aku nk demonstrasi lak depan Canselori... 

Aku ada snap gmbar kereta aku kena clamp.. tapi maleh lah nak upload dalam laptop.. So again, uncle Google yg tolong carikkan gambar ni..

Terpikir gak.. Kalau aku beli satu benda-alah-clamp ini, bagus juga.. kan.. mengurangkan risiko kecurian... pergi mana2 pon rasa selamat... Terlupa kunci kereta pon masih rasa selamat..

Aku nak cari satulah clamp ni.....

p/s: Duh, nak bangun pagi.. 2nd class tutor for form 2 student...

2 comments: