Sunday 28 March 2010

De Echanted Nite



Bukan movie yang korang tengok tu ya. Echanted. Tapi ini adalah majlis makan malam KUO, De Echanted Nite, bertemakan fairy tale. Ejaan yang betul Fairy Tale ye AJK Pelaksana Dinner KUO, bukan Fairy Tail. hahaha. Takpelah abaikan. Maybe pengaruh manga Fairy Tail kot tu yang boleh sampai jadi begitu.


Overall malam ni amat mengecewakan. Selama 4 kali attend dinner kolej, inilah yang paling tak best. Dengan catering yang ntah apa apa. Dan dinner yang meleret-leret sampai lewat malam. Protokol yang berterabur. Hope boleh make it better for next dinner.


Tapi yang bestnya untuk kali ini adalah sesi bergambar. Untuk tema Fairy Tale atau dongeng ini, ramai jugaklah yang siap berkepak bagai. Dengan 'halo' putih di atas kepala, dah macam komik Dragin Ball plak lihatnya. Tapi aku biasa - biasa je. Jimat kos. Still maintain Prince Charming gitu (baca: perasan). Menunggu Cinderella tapi tak kunjung tiba. Demm.


After dinner, planning merewang di sekitar Putrajaya untuk snapping gambar. Dah lewat malam makanya dataran Putrajaya tak boleh masuk, so bergerak ke Presint 2 di depan Istana Kehakiman. Ala, yang hampir-hampir dengan hot air ballon tuh (lupa, hot air ballon belum post lagi). Nantilah (macam ingat je).


So here the pics :)



































6 comments:

  1. bang...dragin ball tu ape bang? bleh makan ke...hahaha

    ReplyDelete
  2. last dinner makanan x sedap..kecewa sungguh.gle horror..tp i love my last dinner..wawawa~

    ReplyDelete
  3. ha3x...xnampak fairy tale pon...
    kui3x.....

    ReplyDelete
  4. ape yg fairy tale nye??
    heran ni..hehe

    ReplyDelete
  5. yasmin

    tulah pasal.. memang x sedap

    musz

    hahaha ko x nampak ke prince charming musz oi....

    ezal

    haaha cofee prince... hahaha :p

    ReplyDelete