Sunday 31 October 2010

SPECIAL ENTRY

Ok Sejarah nya bermula begini.. Friendster telah bercinta dengan Friendster's Blog lalu mendapat cahaya mata yang telah dikenali dengan nama Blogspot ini.. Alkisahnya, Blogspot ini telah dididik dengan sempurna dan bertemu jodoh dengan Facebook.. Dengan hasil bancuhan yang sempurna melalu teknik permanian berhadas, maka lahirlah anak perempuan yang kiut miut dan telah diberi nama Tumblr.


Ok, enough dengan Sejarah, now kita belajar tentang Matematik dan Statistik







Overall




Jadi kalau kita lihat secara overall nya, kebanyakkan entry dibuat pada tahun 2009, patut lah pointer aku drop. Jadi pada tahun 2010, secara konsisten setiap entry dibuat adalah selari dengan kesibukan penulis dan juga membentuk semangat keyakinan dalam diri penulis.


Data-data yang lain tu korang analisis lah sendiri yek.. Aku pon dah tak ingat maths ni.. (sesiapa yang serius nak menganalisis, click pada picture untuk kajian yang lebih jelas) hahaha


Jadi sempena 31 October 2010 ini, genap selama TIGA TAHUN Blog ini telah wujud.. Blog ini juga menyaksikan setiap suka, duka, peperangan, kedamaian dan segala bermacam khazanah yang tersimpan selama tiga tahun ini..


Justeru itu, aku nak mengucapkan ribuan terima kasih pada semua pembaca tegar, pengkomen tegar, silent reader, yang termasuk secara tak sengaja, nuffnang readers (dengan harapan aku akan klik balik nuffnang mereka), blogger yang walking, jogging, running, swimming, dan kepada semuanya secara langsung mahupun tidak langsung..


Sebarang idea, kritikan, dan surat cinta boleh lah direct terus ke komen entry ni yep..


Good Luck and All The Best!


Happy Burfday My Blogspot... Love U Very The Much!

4 comments:

  1. hepi besday blog epong!
    hoyeh2! sambur besday tak?kalo ade mkan2, jemput2 la yea..

    ReplyDelete
  2. wah!! da 3 tahun.. da besar ek..da boleh jalan sendri da ni...hahah

    ReplyDelete
  3. Selamat hari jadi blog!! Semoga terus kekal dan dijaga baik oleh tuan kamu~~ hee

    ReplyDelete
  4. atin
    thanks.. nnt buat open blog.. ada masa dtg lah jenguk.. hehehe..

    ezal
    hahaha.. tak boleh jalan sendiri... xpower lagi.. ahahaha

    aya
    thanks... =) (kata blog)

    ReplyDelete