at last

at last.. i know who really is I am.. makin dewasa ni makin banyak masalah jiwa... hahaha.. setuju x.. tipu lah kalau korang xda masalah jiwa.. kan... dalam entry sebelum ni banyak sangat aku mengadu yang aku dah tak sama macam dulu.. different personalities.. dan aku tertanya.. what is the best to describe me.. and i get an answer..


thanks to that question.. from anonymous.. what do you like bout urself.... and spontaneous i answer; i smile when my frens smile, i happy when my frens happy and i love to make people around me feels happy.. 


and thats me =) sebab saya yang dulu tak kira ketika bersedih, marah atau apa saje emosi.. tidak pernah tunjuk.. dan sebolehnya akan sedaya upaya membuatkan orang lain gelak, gembira dan rasa senang.. dengan cara itu, kita boleh lupakan segala masalah kita..



so.. lets now.. we make the world happy.. becoz the world deserve to be happy =)

7 comments:

  1. weh.. jom wat reunion.. myb 2 akn wat ko hepi.. haha

    ReplyDelete
  2. weh.. jom wat reunion.. myb 2 akn wat ko hepi.. haha

    ReplyDelete
  3. reunion? ko? owh tolong lah... compom x hepi...

    weh.. pic tu tak yah tunjuk ko tu ala-ala seksi.. ahahaha.. aduh!...
    spamming lak tuh.. hahaha

    ReplyDelete
  4. haha.. jom men paint ball kt melaka.. 100 bijik pluru.. rm30 je.. haha

    alaa.. tau la ko xd gmba seksi.. haha

    ReplyDelete