Wednesday 22 December 2010

interview... phew!

ada org cakap aku orang nya kelam kabut.. aku x percaya.. rite now aku mulai percaya.. yes.. aku memang kelam kabut..


masa on the way ke Bangi... everything ok.. well prepared.. lengkap sijil hape semua...


but masa pagi tu.. something happened.. aku masuk tunggu giliran sepertimana yang dijanjikan pukul 9am interbiu tu... Dalam list i'll be a second.. tapi sorang pon tak dipanggil lagi.. so i keep waiting untill kul 10.30 kot rasanya....


then masuk seorang pegawai yang i guess seorang penemuduga... tetiba terdetik hati nak check fail sijil yang dibawa.. rupaya-rupanya fail sijil tu berisi dengan keratan akhbar.. kartun-kartun yang aku lukis.. kartun-kartun yang orang hadiahkan kat aku... Sijij-sijil yang buruk coz tertumpahkan air kat situ.. Senang kata thats not the file that i want to show kat penemuduga..


aku dah start berderau darah.. tapi kelebihan aku boleh bertindak dan berfikir dengan cepat... so aku terus bangun dan mintak tundakan my turn.. aku saja bagi alasan aku sakit perut..


aku terus berjalan secara laju ke kereta untuk ambil file yang satu lagi..... untuk pengetahuan, Putrajaya time pagi memang sangat sesak, penuh dengan kereta dan parking yang super duper padat... so kereta aku memang tersangat-sangat jauh dari tempat temuduga tuh.. 


Sigh...


bila masuk berpeluh-peluh... mencair di semua part macam cairnya ais di kutub-kutub utara dan selatan...


then aku anggap itu mesti kelam kabut sebab pagi tu aku sampai lambat... 5 minute to 9am baru sampai... sebab aku x expect putrajaya jem sangat.. dengan parking yang sangat-sangat takda..


so far aku letak 50-50 untuk peluang kerja tu.. (-_- !)

No comments:

Post a Comment