Wednesday 22 December 2010

Pompuan memang emo kan..?

Agree tak kalau aku cakap pompuan senang emo..?


well aku percaya lelaki juga senang emo.. but tak semua lelaki macam tuh.. kalau ada 10 orang sekor je yang suka emo tak tentu pasal... macam shiall....


kalau pompuan dari 10 tu.. aku bagi 9-orang-emo... seorang je yang pandai rileks, dan bertenang dan tak marah-marah macam kau yang tahu semua kan!...


apesal pompuan senang sangat nak emo!... aku geram tol... kalau kau penat sekali pun tak payahlah nak marah-marah... cakaplah ko penat and then orang akan paham lah.. tak payah nak kaunseling aku sebab belum sampai masanya aku nak kaunseling ko balek....


kalau cerita pasal survived... kau campak aku kat mana pun, aku boleh hidup je... Nway kalau dah ada jawatan ko, buat apa wujud jawatan aku kalau aku yang kena buat kerja..? dahlah jawatan aku atas dari ko, tapi gaji sama.. so takkan aku nak buat kerja ko pulak...


most important thing to remember... kalau bekerja.. tak ada sesiapa yang boleh ko percaya even dia kelihatan baik dan nice... sebab kalau dia dah emo, babi kat hutan pon dia boleh nak marah sesuka hati...


aku emo dalam blog je.. aku x emo depan orang.!

3 comments: