Sukar untuk Diramal!

minggu ni dan minggu-minggu depan pastinya akan berubah... 


setiap hari lepas tersedar dari lena, mesti berharap setiap keputusan akan berubah... tapi realiti tetap macam tuh... sejengkal pon tidak terusik dan berubah... jadi kita lalui saja hari-hari dengan perasaan yang seribu satu macam rasa...


semakin dewasa ini, aku tidak pernah dapat apa yang aku nak.. itu realitinya...


masa depan sudah makin sukar untuk diramal!

3 comments:

  1. masa depan is really unxpected..if u can predict the future,life will be no challenge and fun anymore..just don give up and lose hope...

    ReplyDelete
  2. Don't give up epong.kalo x susah,mmg bukan life namenyer.hehe.hidup kita masih panjang kalo diizinkan tuhan.InsyaAllah,ada ganjaran untuk org yg bersabar suatu masa nti.Pray Always.(^_^)

    ReplyDelete
  3. anon

    yep.. really unexpected... thx =)

    shueqi_sue

    kadang-kadang susah kita nk bersabar sebab kita memang dah lama sgt tahan sabar...

    tapi janji Allah tu benarkan... InsyaAllah.. thanks =)

    ReplyDelete