Friday 5 November 2010

30 hari mencari 'macho'

baru pas tgk citer '30 hari mengenali cinta' kat astro lakonan aaron aziz dan erra fazira.. demm good story dengan lakonan yang mantap.. apa yang nak cerita bukan keseluruhan cerita tu... tapi nak cerita tentang karakteristik aaron aziz dalam cerita ni..


secara kasar apa yang aku boleh lihat, aaron aziz ini tersangatlah ego dan bersikap kasar terhadap pekerja nya.. the most important things, aaron aziz ni lebih senang boleh dikatakan sebagai tidak berperasaan langsung lah... dari segi aspek kemanusiaan sehinggalah kepada perasaan cinta... but for me, its normal for a man to be like that.. perasaan ingin berjaya, dan perasaan ingin menunjukkan diri itu lebih tinggi dari orang lain.. thats me,  a long day years ago.. look... whatever pon pandangan kamu, yang aku lihat, perwatakan aaron aziz ini tersangatlah macho bagi aku.. ahahaha...


so, kalau lihat... aku kerap sangat meluahkan apa yang aku rasa.. emo.. sakit hati.. jiwa tersiksa.. dan sebagainya... and now im trying to be like aaron aziz dalam cerita tu.. nampak macho pe.. seperti kata tadi, its normal for a man to be like that... keras hati, ego, semangat ingin berjaya untuk diri sendiri.. semangat untuk menunjukkan diri sendiri itu lebih cemerlang... and prove it with our own spirit..

u know what it is? its a macho sperm.. ahahaha

cuma tak lah panas baran seperti salah satu karakteristik yang ditunjukkan dalam watak tu.. sebab aku pon

"too cool to be hot"
via mEEnmeSSi
hahahaha

2 comments: