Tuesday 26 April 2011

Tanpa Mu

Even aku private kan blog ni, still aku akan writing and hope one day aku akan buka balik dan tengok apa yang boleh dijadikan kenangan. Blog boleh dikatakan secara private diary yang boleh dibaca secara public so that means dah tak jadi private diary lah. Dah jadi more to public diary. So for me buat sementara waktu ni ia akan bergelar status private diary sehinggalah aku terbuka balik hati aku nak open semula blog ni.


Almost one week aku private blog ni, deactivate facebook acc dan hilang kan diri dari timeline twitter. For sure lah duduk rasa tak tenang. Memang macam dadah betul laman sosial ni. Tapi that’s a fact untuk kategori zaman terlebih millennium. 


Sedang aku berkira-kira nak beli htc desire bagi menggantikan niat nak beli xperia10, ada satu lagi benda sibuk nak merajuk dengan aku. Kali ni dia bukan merajuk sekejap tapi untuk selama-lamanya. Laptop acer yang hayatnya boleh mencecah hampir 5 tahun dah rosak hard disk nya sec ara fizikal. Ya!. Aku rasa secara fizikal. So that means segala gambar, file dan segala mak bapak atuk nenek memang dah tak boleh nak recovery balik. Ke ada cara? No aku tak tau sebab aku bukan expert sangat bab komputer apatah lagi laptop.


Berapa bulan aku boleh hidup tanpa laptop sedangkan p1-wimax aku bayar tiap2 bulan. Sedihnya! Serius sedih giler!



No comments:

Post a Comment