Thursday 14 May 2009

Man U News

Akhirnya C.Ronaldo berpindah ke real marid.. tempat impian C.R ketika kecil katanya.. takpe, bak kata abang jual jersey di JB, Danga Bay... Man U x harapkan sangat Ronaldo.. tanpa Ronaldo pon Man U boleh menang.. Betul betul betul.. dulu masa bekcham keluar MU, ramai kata MU akan jatuh.. tapi sangkaan itu meleset.. Di bawah Sir Alex ferguson, ramai pemain hebat dilahirkan di bawah MU... Eric Cantona, Saha, Nistelrooy. Rooney, Tevez, Giggs, Scholes, Neville, dan ramai lagi.. 
Man U skang bukan di bawah tajaan AIG Insurance lagi setelah syarikat amerika itu jatuh miskin dan bankrup.. tapi tajaan man U dengarnya digantikan dengan Saudi Telecom.. Bila keluar perkataan Saudi compom syarikat ini mempunyai kewangan yang begitu kukuh.. Negara minyak lah katakan.. Tapi yang tak beshnya... Jersey baru Man U seakan-akan Power Rangers pada tahun 90-an.. aduh sungguh x lawa... nak beli pon perlu pikir 2,3 kali...


inilah dia jersey terbaru Man U.. hope jersey ini yang mula di jual di kedai-kedai jersey bukan jersey Man U yang sebenar.. Mintak-mintaklah tukar design jersey tuh... macam xder citarasa jer.. mungkin pada orang lain lawa kot.. haha.. paper pun Man U still the beshh.. Barca pon.. AC-milan pon.. erkk banyaknya sokong..





2 comments:

  1. ha, betol2..jersey dl tu okey jew...

    ReplyDelete
  2. haha... lambat reply..
    tapi macam ok lak kalau kena ngn badan..

    nway MU menang..

    ReplyDelete