Just An Info (18sx)

sebelum pape, ini bukan lucah tapi trivia.. hahaha.. aku TERbaca, di ulang terbaca.. hahaha... menambah ilmu di dada... so aku nk berkongsi ilmu dengan anda semua...

1 -Dikatakan lelaki memang akan mudah buncit selepas berumah tangga atas faktor hubungan seks. Air zat isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa proses hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekali gus akan mudah membuatkan mereka buncit. Semua lelaki tidak dapat lari dari permasalahan ini. Namun jika aktiviti seks tidak dilakukan dalam waktu tempoh yang lama buat seseorang lelaki yang pernah berkahwin, perut mereka akan kembali kendur -

Bagaimana kalau lelaki bujang yang buncit.. hahaha.. air zat apakah yang mengalir di dalam tubuh... hehehe..


2-Campuran sperma suami di dalam tubuh isteri juga akan menghasilkan berjuta-juta hormon yang akan membuat wanita lebih ceria dan gembira. Berbanding wanita bujang atau yang menjanda, mereka dikatakan lebih mudah marah, kurang mood dan selalu tertekan.-

Jadi kesimpulan trivia ke dua ni, kalau ada perempuan marah, terutama kakitangan kerajaan yang makcik-makcik kat opis tuh, atau sesapa sajerk.. anda tahu jawapannya...



6 comments:

  1. ooh.. laki buncit? tu dikatakan berat samer dipikul.. bini sarat.. laki pon sarat r gak.. ;p

    ReplyDelete
  2. aiseh lg wat2 tny..bero_____ la..br la sume epi n ceria je..khkhkh

    ReplyDelete
  3. matleh
    kalau bini sarat.. kalau belum rezeki tapi laki lak dah tumbuh rezeki lemak berlebihan.. mcm mana?

    anonymous
    hahaha.... harammmm... kena kawen cepat2 kalo nk heppi.. hahaha

    ReplyDelete
  4. ini mmmg 18thn ke ats je ley bce...
    huhu
    tp kalo kawen umo 15 thn ptt gak bce kn...

    ReplyDelete
  5. hahaha took it as a jokess ....

    lelaki boroi selepas kahwin tu bukan apa ... kerja rumah banyak perempuan yang buat.

    Itu kalau yang normal la ...

    kalau yang jenis bini tak takut laki tuh ..wallahualam ...

    hihii

    * bestnya tgh sales skrg nih ... pendekar kundur tu, lebih ringan dan agak lucu skit berbanding ... Sukma Angin.

    Sukma Angin ... berat tatabahasanya. Kena tgk page belakang sekali untuk tahu maksud ayat.

    ReplyDelete
  6. min
    hahaha kalo kawen awal b4 umur yg ditetapkan pon xley baca

    Razifembi
    hehe ye ker.. xtau.. lom kawen lagi.. hahaha

    hehe.. besh berat tatabahasa... banyak benda yg boleh dipelajari dengan kosa kata yang baru didengar..

    nt try cari p.kundur gak.. hehe..

    ReplyDelete