JLM 5845


JLM 5845.. tu nombor plate keter aku.. yang belah depan dah cantek aku ganti dari bentuk panjang ke bentuk yg pendek.. mahal lah gak aku tabur duit atas benda alah tuh...

tapi yang menyakitkan hati... baru jap tadi aku perasan benda alah tuh sudah pun mengalami kecacatan kekal.. siot betol lah.. sapa lah langgar aku nyer nombor plate nih.. buta ker.. atau ada orang yang dengki ngn aku.. cet... bayar lah balik kalo langgar pon.. dah senget sangat.. kalo sket2 tkpe lagi.. ni kuat nyer langgar... sah2 buta... naseb keter aku xcalar pape..

aduhhhhh... nk betulkan sendiri takut susah plak.. ermm pening2...


2 comments: