Friday 9 October 2009

Layout baru dan hutan merapoh




Aku tukar layout blog baru... abes sampai sepuluh kali percubaan.. Last-last aku tukar balik layout  aku kepada layout lama.. Dan semua widget aku abes berterabur.. Menjadikannya blog yang caca marba dan buruk.. sangat buruk..


Aku tak tau nak betulkan macammana lagi.. Petang jumaat atau petang hari ini jam 2.30 aku akan berangkat ke hutan merapoh, Pahang.. Aku kesana sehinggan hari isnin (12hb). Mencari sampel untuk kajian thesis aku.. So kamu semua doakan aku selamat pergi dan selamat pulang... Lepas ni akan menjadi hari-hari yang sibuk buat aku.. Tesis, then masuk lab, penulisan tesis then report, serta final exam.. Wish aku dapat buat yang terbaik..


Kalau ada yang baca blog ni, dan rasa malas nak baca sebab layout aku ntah pape, nantilah aku tuka layout baru.. Lepas aku balik dari hutan merapoh...


update ::: ini layout yang terbaru.. so xderlah widget yang canggih manggih.. still dalam pembinaan.. tak sabarnya nak tgk layout nih complete


No comments:

Post a Comment