Wednesday 9 February 2011

Cerita dari kawan

Ini cerita dari kawan aku.. 


Kawan aku ni di pernah di 'dump' oleh seorang awek yang dia minat giler giler kentang lah dulu masa zaman hingus maseh meleleh sampai ke bawah... So adalah sekejap angau dia bila dah kena 'dump' tuh.. 


Tau apa reason awek tu..? awek tuh kata dia mengimpikan seorang lelaki yang bertubuh besar, nak muka macam chinese look sket... tapi kawan aku ni not bad lah rasanya with javanese look.. muka jawa ok ape..! sepet-sepet juga kan.. jawa selangor.. ahahaha... tapi masa awek tu cakap reason tu pon masa zaman hingus masih lagi meleleh-leleh.. tapi that reason sangat tak reasonable... oh ya! tak reasonable tu ayat bos aku.. dia suka cakap macamtu bagi menidakkan alasan-alasan yang kurang munasabah.. hahaha.. 


and now dengan zaman psp dan televisyen 100 inch with 3D view.. Maka bertemulah kembali awek tu dengan kawan aku ni.. then you know what happen..? Awek tu dengan seksinya bersama boyfrennya yang hot.. siyesly hot sebab kena panas terikan matahari kot.. ahaha.. aku pon hampir tergelak sedangkan kawan aku tu hampir menangis.. tak ada langsung Chinese look macam jay chou or whatsoever.. atau awek tu dah memang takda pilihan lain.. tapi memang lawaklah bila tengok yang taste awek tu macam taste awek foreigners kilang aku je.. masa nak 'dump' orang berlagak taste macam Paris Hilton..


So aku pujuk dia cakap maybe selera awek tu dah bertukar kot dari chinese look kepada nepal look.. Dan maybe just a reason jer nak 'dump' ko.. hati dan perasaan ni tak boleh nak dipaksa..


Cinta itu buta apatah lagi nak melihat warna kulit..


hahahaha.. aku sambung gelak.. kesian pon ada!...



4 comments:

  1. KAHKAHKAH ! padan muke kepade membe ko ,
    tp awek tu jahat kot ? mungkit die nak org luar negara look la , janji bukan org mesia , KAHKAHKAH ! :P

    ReplyDelete
  2. @.|Mr. ONEZ|.

    hahaha.. kot ye pon cari ar ala-ala korean sket..

    ReplyDelete
  3. awek 2 kapel ngn ang ka epong?
    ang tgh ckp psl dri ang ka ni...hahahhaa

    ReplyDelete
  4. @kaoru

    hahaha.. bengong.. kulit aku hitam manis jew... semakin dipandang semakin manis..

    hahahaha... ada perasan sikit tak..?

    ReplyDelete