Monday 17 January 2011

Groin injury!

Apa itu groin injury...? groin injury ni adalah term untuk kecederaan pangkal peha yang biasanya melibatkan athlete-athlete yang melibatkan larian... especially olahraga atau bolasepak... 


dalam epl ada ramai star player yang mengalami groin injury ni sampaikan kecederaan ni boleh berulang-ulang.


Dalam arena English Premier League untuk sukan bolasepak, ada beberapa senarai pemain yang mengalami kecederaan pangkal peha atau 'groin injury' antaranya:


Fernando torres
Steven Gerrard
Frank lampard
Didier drogba
Jermain Defoe
Micheal Owen
Saiful Nizam



Saiful Nizam..? hurmm ya.. aku.. hahaha.. after main futsal.. demm aku jalan macam terkengkang-kengkang disebabkan 'groin injury'.. ya! aku rasa memang sah groin injury setelah gambar area kecederaan diperolehi daripada Dr Google..




Maaf ni dari Dr Google bukan celah peha aku..
Kalau celah peha aku tak boleh
coz its too dangerous.. its Hot!
Demm Bullshit.. hahaha



Tak sangka.. Aku dah dikira sebaris dengan Micheal Owen dari segi kecedaraan dalam arena bola sepak.. demm.. sakit dowh!


JANGAN MANDUL SUDAH! DUh!


2 comments:

  1. oit pong... ko maen xde la lame mana.. dorang tu maen dah lama.. Pro plak tu.. ko? haha. xleh samakan dgn dorang..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha... aku maen dah lama dah.. start jinak2 dgn bola kocek..

    hahaha.. samalah tu.. sama injury jew.. hahaha

    ReplyDelete