Wednesday 26 January 2011

Im Not Single!

Owh.. Ini bukan status aku.. Aku single ke, duda beranak lapan ke, kawen dengan nenek separuh abad ke xperlu korang tau.. hahahaha... gurau gurau... Ini pasal tajuk cerita lakonan Farid kamil dengan Lisa Surihani.. Aku tengok sekejap je.. Tapi masa mula tengok tadi aku macam terbayang-terbayang Farid Kamil tu digantikan dengan aku..!...


Hahaha demm shit... Kawen paksa dengan Lisa Surihani atas sebab family, for sure aku memang tak lepaskan lah... Aku layan dia baik-baik, sopan-sopan... Aku duduk termenung tengok muka dia 24/7 pon tak jemu.. Ni pasal pe lak Farid Kamil tak nak tido sebilik.. Haram jadah rugi!....




Ko agak-agak Lisa Surihani baca tak blog ni..? hermmmm demm entry ni buat aku angau lak malam-malam ni... ha ahahahaha haram!




p/s: siapa ada fb, sila-sila follow networkedblog-fb aku tuh.. aku cuma perlukan 5 orang untuk aku veriffied-kannya as an author.. hahaha..



No comments:

Post a Comment