Tuesday 29 March 2011

Bangun lambat

Setiap hari mesti cenderung bangun lewat. Kalau office tu jenis strict, confirm memang dah kena denda. Jam loceng besar ada, jam hp ada tapi masih juga bangun lewat. Bengang pun ada. Agaknya kalau office tu bapak kita punya, masuk pukul 4 petang pun tak apa. Hari ni je masuk office pukul 10.50 pagi.


Ada tak cara nak bangun awal. Aku aim nak tidur awal je pas ni. dan tolong jangan lah nak ajak aku ke mana-mana sampai heret aku tidur pukul 3 dan ke atas. Kalau tidur lambat for sure aku akan bangun lambat. Tak boleh kalau nak bangun awal. Tersedar then aku akan tidur balik juga. 


Ada tak cara nak bangun awal. Instead memakai jam loceng? Aku pun tau, ada sesetengah orang bangun Cuma pasang niat. Dan body kita automatic akan tersedar pada waktu yang kita inginkan untuk bangun. Tapi tak berjaya juga untuk aku. Niat tak baik kot. Haha.


So u guys kalau ada lagi petua-petua macam mana nak bangun awal, bagi taulah. Semoga esok tak lagi bangun lambat..


9 comments:

  1. pergh...nk jadi mcm aku la tu....jgn epong...bahaya...nnt kena marah mcm aku tau...

    ReplyDelete
  2. @fire

    tulah pasal, aku kena berusaha macamana nak bangun awal ni.. ada aku tidor kat bilik air jap lagi..

    ReplyDelete
  3. klu nk senang, ko tido jer kt opis... sure ley bgn and sampai ofis awal.. harhar..

    ReplyDelete
  4. by the way, ko keje mane skng? aku xtaw pong... camni ar member.. ko roger aku weh.. no ko aku da xde, hp prob.. heheh

    ReplyDelete
  5. @♥ αγα ίδαγα♥

    good point.. i like.. tapi banyak calon.. susah nak pilih =(

    ReplyDelete
  6. @Ezal R

    aku ada kan tulis dalam blog.. ko stalker perempuan je, lelaki ko tak nak stalk.. hahaha.. aku keje dekat ukm, bangi..

    ReplyDelete